Iniciamos, fai unhas semanas, un proxecto interdisciplinar de centro, baseado na educación musical. Preténdese con el atender ao desenvolvemento integral do alumnado a nivel cognitivo, afectivo, social, físico e artístico.
Cada día, escoitarase unha peza musical, que se repetirá nos momentos en que todo o alumnado estea fóra das aulas (entrada, recreo, saída,...).
A audición da peza musical vai acompañada dunha ficha na que se ofrecen datos significativos (tema, artista, ano,...) e información sobre a canción. Nalgúns casos convídaselles, por exemplo, a resolver algunha cuestión ou visionar algún vídeo na rede, relacionado co tema.
Ademais, o alumnado de primaria, que o desexe, pode expresar a súa valoración, empregando pegatinas verdes, amarelas ou vermellas, segundo lle gustou mais ou menos a canción. Todos os datos son expostos temporalmente, rexistrados e arquivados para o seu estudo posterior.
A audición da peza musical vai acompañada dunha ficha na que se ofrecen datos significativos (tema, artista, ano,...) e información sobre a canción. Nalgúns casos convídaselles, por exemplo, a resolver algunha cuestión ou visionar algún vídeo na rede, relacionado co tema.
Ademais, o alumnado de primaria, que o desexe, pode expresar a súa valoración, empregando pegatinas verdes, amarelas ou vermellas, segundo lle gustou mais ou menos a canción. Todos os datos son expostos temporalmente, rexistrados e arquivados para o seu estudo posterior.
Os criterios de selección atenden a distintas variables, pretendendo representar todas: XÉNERO MUSICAL: rock, clásica, blues, ópera, pop, jazz, fado, folk, étnica, disco, rap, bandas sonoras, country,...
DATA: dende o século XIX ata os nosos días.
PAÍS: representación o mais ampla posible da música do mundo.
IDIOMA: galego, español, italiano, francés, alemán, inglés (UK, USA),...
Aquí vos deixamos unha presentación dalgunhas das cancións que se escoitaron ata hoxe:
Aquí vos deixamos unha presentación dalgunhas das cancións que se escoitaron ata hoxe:
Agardamos que o desfruten e aproveiten!
No hay comentarios:
Publicar un comentario